有時候有點懷疑自己是不是低能的...-0-
世界上
有我這樣低智能的人恐怕
不多過十個吧...
好像我這些有不知多少重人格
世界上
應該只得我一個...ORZ...
呢排病左...
病到傻左-0-"
星期一個咩領袖訓練
食左藥訓醒教...去緊廁所先記得要去(第36重人格:你還真是個低能丫,,,)
算啦吧
........(無言....)
琴日抱病去又一城
約左某人
臨出發前問過好多人又一城係邊
點知個個都話九龍塘...-3-(九龍塘這麼大...)
結果我呢個路痴
係冇人帶領情況下
最後係九龍塘地鐵站附近迷路了-0-"
(第4重人格: 說你是路痴是沒錯的)
我都知我d方向感係有d問題ga啦
(第2重人格: 你知道就好了,,,你在玩online game也可以迷路
最後因為走進死胡同,被怪物殺死-.-"....)
之後呢,,,要果條友打救我
-3-...........
我是失敗者一個
係bo,,,
依家個blog子得300幾人瀏覽過
我希望快d超過500人啦
唔該各位多d上小妹ge blog子
我會愛死咁多位(被踢飛到大西洋去了~)
(第53重人格:都說了,,,別亂開玩笑,,,-.-)
第53重人格都幾似係<<黑靈幻事帖>>
我心愛ge澄祖大人@3@
珩 |