Blog子更新了x)"
今個星期過得好好
心情都唔錯
上個星期同胡嘉豪講左
雖然佢話唔知
不過我諗我會努力嘅...
呢排成日同呀諾sms
佢份人幾搞笑
有佢陪我呢排先唔覺得孤獨
我發覺我同咩人傾
都好似有共同話題咁
而且個個人都話我唔似就16歲嘅女仔
睡魔話我心智未成熟
呀諾話我個樣唔似-0-"
不過後生d都好嘅...-v-
世界原是美好的
是嗎..
珩