開學更新第一篇blog子
升上左form 3-__-
好悶-3-
d課堂真係不知所謂
個bio老師勁bc
係咁問人問題
但又講唔清楚
都唔知人地想點答佢...orz
係仲個個老師都膠膠地
all of them are made of plastic-.-"
6號仔原來讀4A
係正3E隔離
而家日日都見到佢@3@
真係開心
呵=]
珩
聽日要番學啦-.-
未做晒功課-0-
會唔會有一個星期GE寬限期
俾我做番D功課呢@3@
希望有啦
不過睇我都未必做得晒GA啦
無論俾幾多時間我...(泣T.T)
唔知點解
完全唔期待新學期囉
而家係勁唔想番學
日日陪人打機
都唔知幾開心
只少唔駛對住D功課>3<
不過番學就唔俾人鬧
又唔駛俾人煩- -
唉-_-"
呢排有個人成日係度煩住晒
有成日SMS我喎
雖然我好想有人陪我傾計
不過唔係佢囉..