今日...
我開展左我暑期作業之旅...
我要係8月5號之前...
做哂3本勁難既暑氣作業...
之後做咩...
緊係同我d好朋友去玩啦...
仲有...
要買埋果次買唔到既書...
不過...
我同大家只可以玩到8月15號...
因為...
8月15號之後...
我就要開始上課...
好慘呀...
諗起都覺得慘呀....
嗚嗚嗚...
我對於尋果篇日記...
如果有人睇左之後唔開心...
我係到say番聲sorry...
可能...
我尋日真係太唔開心啦...
唔講啦...
要倣暑期作業啦..
886
|