我返黎啦...
我一返到屋企...
就即該on左msn...
點解咁快on...
因為掛住你地...
好耐冇同你地玩msn...
所以就即on...
即玩...
但係我一on...
第一個add我既人...
唔係佢...
而係「峰」...
嗚嗚...
等我遲d比我去玩d相你地睇啦...
(唔知得唔得架)...
呀君...
我係到同你講聲生日快樂...
Happy Brithday...
我尋日買左好多書呀...
有本好貴架...
就係...
世界奇觀...
成168蚊咁貴架...
不過本書咁好睇...
幾貴都值得架...
(仲要...
買左好多本蠟筆小新...
好好笑架...)
今日同佢玩msn...
佢話比我知...
原來佢...
尋日生日既時候發燒呀...
仲要冇得參加果個咩咩...
要等下年先參加得啦...
好慘呀...
唔遘啦...
要出街食飯啦...
886...
(仲有...
我今日加左首歌..
唔知好唔好聽..
比d意見呀...
唔該..)
|