補寫..
原本今日係返香港架...
但係因事...
所以..
聽日先返...
今日係佢生日啦...
唔可以即日同佢講生日快樂...
好唔開心呀...
聽日就係呀君生日啦...
唔知送咩比佢地好呢?
唔講啦...
我要諗下送咩比佢地呀...
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 182 | »