係哩幾日有唔同既show,我地又表演,我地又開心又happy,
因為我地班拿左2個奘,而且今日msmak請飲茶,
成大班人一齊傾計,黎緊又係暑假,諗到都happy啊!
暑假返去諗下有咩計畫先,返去有得去swim同做一個平凡既農夫,
回憶下以前做農夫既感覺,希望可以識多d唔同既fd啦!
返去瘋狂shopping諗到都happy啊!
返到去唔使做淑女,可以做一個自由自在既陽光女孩,
無煩惱,又唔會被人罵,幾happy啊!
今天是fashion show 的一天,
我同大家一樣心情也是很緊張,
依家個fashion show也完美結束la∼∼
我地班行得唔錯,wendy仲得到第三名,
大家都好開心.現在我又要面對下一關的困難囉∼∼∼
因為我們要班際歌唱比賽呀,一個字-----------慘!!!!!
由於我們在完全冇準備之下,參加左la.
選擇了一首-------生命有價!!!!
但係我完全唔識唱,個心好緊張而且廣東話又唔正,
唉~~~~依家點算呀!!!!!!!???????
如果你地睇左我既日記而且又識唱呢首歌,
好快d黎救我啦,我會好多謝你地既救命之恩!!!!!
今日好無聊啊~~~~唔知要做咩好啊呀
無人可以同我玩,個個冇心情~~~
暑假就快到,我好想去鄉下,好挂住我婆婆同我表哥佢de啊呀!!!
返去我可以吃香港吃唔到的家鄉美食啦啦隊!!!
一想到返鄉下,我個心extremely happy!!!
一年先返兩次好難得,我一定要好好珍惜這次機會.
各位,你們有冇好好計劃下自己暑假的時間呀!!!
我本人想返去做一位普通的農民呀!!
今日miss mak冇返,搞到我今日早晨就很早起身溫english.
唉!!!今日真是可怜啊,成日都唔記得帶ye .
好像今日咁在返學咁, 半路落大雨,攪到我全身 濕淋淋.唉真是慘!!!