啦~~~~~啦~啦今日日子過得挺好,
我今日吃飯同小紅一齊吃一盒米粉,
味道不錯,幾好吃,SO 又可以節省錢,
一舉两得.OH 哈哈∼∼∼∼哈哈.
如果日日是敢,我一定可以節省lots.
想起我就忍不到笑oh∼∼哈哈∼∼
我夏天想買衣服就有hope了哦∼∼
哈哈哈∼∼∼∼我好開心啊呀!∼∼
今天放學,我和vivian, vicky, 何大姐一齊放學, 點知在路上遇到變态佬.
開頭果個變态佬坐在我 e道.唉~~~~我不想在提,如果大家想知道的話
可以到vicky日記看 ok!!我要 sleep 啦!
今日就要去比賽啦~~~~~~個心好緊張呀!
本諗住今日學校會請我地食luch 唉~~~~~
學校窮到死,請我地一句都冇~~~~~
食屎啦~~~
今天好幸苦哦~~~~because 练習銅樂隊,
聽日就要表演了, 心裡面有d緊張呀!
今晚要早訓,聽日先至有精神,希望聽日會成功la~~~
because 今次校長做主席,一旦衰左學校會冇晒面.
所以只好成功不可失敗,唉~~~~~~
今個星期儲錢先至儲到5蚊,啊~~好可伶哦!!!媽媽咪呀!!!!!
今日珍珠大神黎到香港la~~~