QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

CHEM堂``

 
2007 年 9 月 19 日  星期三

今日上chem堂..

1見到陳sir我地h0驚訝佢又轉番眼鏡..

同埋剪左頭髮...-[]-

我地個哈利陳宏5見左-,-

希彤嗌牙sir叫哈利波蛋..

牙sir搞gag..

佢話:我5系叫..哈~利~波~蛋~.....

我系叫...哈~利~煲!蛋~xDD

哈..成大半班趴響張胎笑-V-'

哈利波特..

令我諗番起暑假1齊去海灘玩果個翻版哈利波特戴偉豪,,

小小個表弟..好似同我同年....[5多記得了-,-']

佢隻腳應該......無咩事架可..

內疚..-/\-'

上次因為我5小心..搞到佢隻腳趾比貝殼介傷.....

流左h0多血..T^T

還是叫小小問問佢點樣先...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...