今日上chem堂..
1見到陳sir我地h0驚訝佢又轉番眼鏡..
同埋剪左頭髮...-[]-
我地個哈利陳宏5見左-,-
希彤嗌牙sir叫哈利波蛋..
牙sir搞gag..
佢話:我5系叫..哈~利~波~蛋~.....
我系叫...哈~利~煲!蛋~xDD
哈..成大半班趴響張胎笑-V-'
哈利波特..
令我諗番起暑假1齊去海灘玩果個翻版哈利波特戴偉豪,,
小小個表弟..好似同我同年....[5多記得了-,-']
佢隻腳應該......無咩事架可..
內疚..-/\-'
上次因為我5小心..搞到佢隻腳趾比貝殼介傷.....
流左h0多血..T^T
還是叫小小問問佢點樣先...
|