| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 18 日 星期五  |
P.E堂  |
分類: 其他 |
今日
係上2堂P.E堂
個老師就教我地再
推鉛球
其實我覺得
個鉛球唔係好重姐
都OK啦
但我推過時
只係推左3米咋
好少-0-
都幾難推 但我冇灰心
再推過
點知多左1米牙
係4米牙 好開心^___^
上完P.E堂
全身熱死人
加上又要著番條長褲
唔熱咩??
我唔係好鐘意上P.E堂
冇咩特別事啦
報告完畢啦>V<
|
2009 年 9 月 17 日 星期四  |
讀死人啦-0-  |
分類: 其他 |
昨日
d書讀死人啦
做咩要咩講
因為昨日
要讀英文,地理同maths啦
讀左好耐
地理都係唔係好記得
今日仲要比老師問我
問到我出唔聲
仲要比佢罰牙\口/
罰我抄書姐
好在唔係明天交姐-0-
因為今日好多野做牙
冇時間抄比佢牙
當係唔識答啦
佢英文都未教我地讀
點會識答唷!!
呢樣係最嬲\口/
|
估唔到唷  |
分類: 未分類 |
今日
真係估唔到
唔洗番學既大日子^__^
其實
我今日上d堂係悶到死
所以有d開心
我昨日想今日番緊學啦!!
死口講定
點知就咁結果
真係令我大驚><
|
2009 年 9 月 14 日 星期一  |
明天洗唔洗番學牙-v-  |
分類: 其他 |
今日
係掛8號風球牙
大家都唔知明天洗唔洗番學牙??
呢次個風好勁牙
我果邊d風勁大
山左個門都聽到d風聲牙-0-
我依家正係想知明天洗唔洗學啦
最鬼擔心呢樣><
有好多人就想明天唔洗番學
其實我都唔知-3-
番又好唔番都好啦
冇咩所謂啦
|
學生會選舉  |
分類: 其他 |
今日
係學校一年一度既>V<
學生會選舉
好熱鬧牙
但係最令我討厭
係在我耳邊吹哨子
隻耳搞到好鬼痛啦\口/
有冇搞錯
年年都係咁
仲係到比較邊組
不停係到叫6S同6A-0-
搞到冇辦法可以同我FD傾計
但都好
可以輕鬆下
今日只係上左4堂
好鬼開心
而最後個堂
係點票
睇下邊組嬴
點知係6A嬴^___^
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|