Create a playlist at MixPod.com
自從
我玩左論壇之後
我識左好多位朋友
有r姐,晴b,黑黑,c妹,jason,07,熹熹等......
佢地係我
無論係我傷心,開心
就算我做錯事
都會安慰同支持我
我好多謝你地
所以我會永遠都對你地好好^___^
今日
係我第二天番學啦
呢個星期都係放12點40分啦
番到屋企都1 點幾-0-
今日係我地第一日上堂
D老師當然識做啦
話明第一堂
D老師就講中文先
下堂就開始講英文啦
點知得一個老師
第一堂就講中文
好無奈-3-
我個FD就問佢(老師)
老師牙~做咩你講英文第一堂唔係講中文咩?
老師話我講中文呢就怕你地唔明
咪講英文啦
當時係心中已經笑緊啦
o哂啦
今日係我第一日番學
心情當然緊張啦
估唔到自己
不知不覺已經升上中二
我一番到學校
就立即睇下自己讀咩班啦
係咪都想知自己咩班啦
d同學不停咁問我你咩班??
嘩 佢地不停係度講
搞到我超緊張啦
於是我跑去睇自己讀咩班啦
我當時睇到o左咀啦
大家估唔估到我咩班
我竟然......係c班牙>v<
我自己覺得都唔錯啦c班
好過中一啦
就咁樣我就升上中二啦^____^
對於我來講中二
真係好唔簡單牙-0-
相信大家都知跟住點啦!!
睇完咩班
就排隊啦早會
跟住就入課室
雖然我個班
冇咩我熟識d朋友
只係得個4個同我同班
而我班的班主任
係A . Law
番左一日學
我覺得個班主任
講d野都幾搞笑牙
我想應該唔錯ge^0^
嘩!! 時間過得真係快
漫長的暑假
話咁快就放完啦
係呢個暑假我都冇咩特別-0-
又係開開心心咁過
早上我和的朋友(Yuki)
去荷里活廣場的
嘉禾荷里活電影城
睇剛剛上映的
哈利波特 混血王子的背叛 (粵語版)
個張票的價錢合理
都幾好睇牙>v<
睇完之後
跟住同我個fd
去左食元綠壽司
我就叫左
一碗和風牛肉拉麵
同一杯寒天菠羅冰
這天真係好開心