| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 9 日 星期三  |
差d可以令人訓著既堂  |
分類: 其他 |
唉
我覺得今日個堂
好直得上
why咁講呢
係咁
今日第一至到第三堂
都會令人好易訓著
第一堂係上R.S.
而第三堂同第三堂
係上中文
個中文老師教書好悶
仲有R.S.個個仲慘
佢都唔係教書
上親佢堂
一定要係上堂之前
同下堂之前祈禱
仲更加慘係
仲要我地睇本聖經
大家知唔知要睇幾多頁牙?? -V-
係要睇28頁啦
我既意思唔係話人
自己講出我自己既feel
請不要怪我-3-
當時我見到d人
睇左不停係到擦眼睛
其實都差d訓
但我坐係接近老師個到
所以一定唔訓得
訓左比人話死\口/
只好擦眼睛坐直d
就唔訓啦
真係有效呢招^__^
我一下子就精神哂啦
好在老師睇唔到姐><
大家如果眼訓
就睇下我呢個方法
得唔得啦^__^
|
2009 年 9 月 8 日 星期二  |
最唔開心今日  |
分類: 其他 |
我一向玩開論壇
點知今日一入到去
大家知唔知發生咩事牙?
原來我係個壇到
比人扣左經驗100牙
好慘牙t.t
我未比人扣過100啦
都係第一次-0-
我下次小心d啦
真係激死我啦\口/
要回番50個回先得
1回得2分
死緊啦-3-
最唔開心牙係今日
我記住\口/ |
2009 年 9 月 7 日 星期一  |
第5日>0<  |
分類: 其他 |
今日
冇咩特別既事-v-
但我冇咩野做
都打下bolg啦
因為我好耐都冇打過blog
相信大家都好想見到打blog啦
但我一番全日就唔得閒
全日放學番到屋企
都冇咩時間啦
所以大家唔得閒就唔好打blog啦
得閒就打啦
讀書要緊
冇野比得上-0-
今日報告完畢^__^ |
2009 年 9 月 4 日 星期五  |
第4日  |
分類: 其他 |
唉
終於到今日啦
我今日上6堂課就放學啦
點知估唔到
今日上5堂
就悶5堂
都唔知d老師點教書
而最後上個堂係最開心啦^__^
大家估唔估到係咩牙??
原來係中史牙
相信有d人
唔係好鐘意讀中史
其實我都係牙
因為中史好煩讀d野
唔多講啦 個人喜好啦
我好鐘意呢個中史老師
佢教書既方法好特別
教得有笑又可以學到野
有d老師正係照常咁教書
唔悶都訓教啦
最好d老師想d好方法教啦^__^
今日冇咩特別啦
好小事姐-0- |
2009 年 9 月 3 日 星期四  |
第三日  |
分類: 其他 |
今日
係最無奈的日子
為什麼我咁講?
因為今日我班個副班主任
係我地間學校有正,副班主任
佢話每逢佢早會
早完會我地仲有d時間
咁佢就話當佢入到課室
睇住我地個時冇野做
就話每逢我地冇野做
就叫我地bring聖經書唷
佢同我地講唷
大佬係人都知早上
d人仲係到打呵-0-
仲要聽你講呢d野
係人都訓教啦= =
我意思係
佢可以下午講都得姐
洗唔洗早上講
d人聽完好無奈-v-
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|