今日去左威記參加《醫科生及中學生陪導計劃》。
好慶幸可以join到呢個programme,有好多唔同學校既學生,eg 喇沙、男女拔、庇理羅氏、皇仁....
原本以為呢個首次聚會係好formal,就算佢email話係好casual,我都唔係幾信。
一去到威記門口,就有一個一齊參加programme既學生同我一齊探路。
最後,開始前5mins到達威記既公共衛生學院,成功無遲到。
第49組,每組有3個人,一個中六生,一個student mentor(醫科生),一個super mentor(醫生)
Student Mentor叫Kevin,我同佢超好傾,好有志同道合feel,職業觀又一樣,
最好笑係佢嚐好寫住「卡拉OK、同uncomfortable indoor and outdoor activities」
Super Mentor今日黎唔得,有點可惜,
我同Kevin一齊諗緊佢係咪一個「沉靜內向的中年男士」,
因為佢嚐好寫住Fishing、Reading、Sight-seeing。
我地仲約埋喺christmas holiday,3條佬有老有嫩咁,出黎食飯,蠻期待的@@
1月5日參觀中大解剖室,又有自助午餐食,Wakakaka....
完場前,我同kevin已經可以熟到搭晒膊頭影相,
最後仲要叫埋醫學院副院長Doctor Ng一齊搭膊頭,
我覺得我呢個49組好close,正呀。
臨寺前,Kevin帶左我去睇院內既study rm,
佢之前講過讀到year 3就會人間消失,長住係呢d房到溫書,好恐怖~_~
同行既仲有佢既同學NKY,同埋另一個中六女生叫Elaine,
此Elaine不同彼Elaine,讀庇理羅氏。
不過佢仲靜過CPU既Alien.....
最後散既時候,帶埋Elaine去CityONE搭火車,
因為Elaine少搭火車,所以就要指一指佢要搭既路線。
返神曦團,很warm,很有家的感覺。
係呢度,我覺得好靜、好開心。
我甚至有唔想離開去補習既衝動,繼續留係神既愛當中。
補習,佢一講D我識既野,就開始胡思亂想。
又控制不住了。
快D忙死我啦,唔好俾時間我靜落黎..... |