今日冇番學;去左覆診;)
係就係幾開心既;不過去左CB玩到癲左;
用左四百蚊;好心痛a_a!
不過比我練下太鼓;過下手癮;
超好玩;不過都唔夠玩彩虹痴線;玩左成百蚊彩虹;
勁多筆囉;咩事丫;又有幾盒餅乾;真係爽yy!
但係今日令我最唔開心既一件事係-童話樂園竟然執!
我求神拜佛都唔希望童話執;玩左七年了;
好有感情架;望就望佢出新資料片啦;
出多d活動同包包;咁就開心啦;童話就會好好玩架啦!
令我最唔放心就係..童話既一位朋友;(
唉;佢講左令我很感動的說話;
我唔想冇左呢位好朋友丫;嗚嗚>^<
我好希望同佢和好如初啦;唔想佢走丫!!!!
聽日就係Math既test啦;
咩都唔識;蠢到爆;唉!
又要測不等式同組合加排列;
最難既科程;鬼識咩;我係Math既白痴黎囉!!!!!
總之心情爆差啦下;(
|