*歡迎光臨*

 

1,2,3...CHEERS!

 

Write Fourm Login Logout

 

暱稱: Ankie
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
更多留言~
 

點解會咁/口\

 
2007 年 9 月 20 日  星期四

唉..今日真係心情極差,,

全日TOTAL自閉左2小時20分鐘[[計時..-,-]]

↑痴左線-,-

今日上PE堂唷=]]

係課室換衫>/\<

無奈-,-||

呢個世界真係灰暗..

點解令人悲哀同火爆既事會一次又一次咁發生係我身上..

話說我今日小息落左TUCK SHOP,,

校長都講明11點有個預備鐘,,

叫我地預備鐘後就要返課室..

11點05分先開始上堂啦~@@

點解我11點03分返到課室,,

個死Mrs.J.S會上緊堂嫁.v. ←令人O哂咀

THEN我諗住入到同佢解釋啦,,

點知佢鎖埋門 囉 ←令人更O咀

駛唔駛咁呀?!頂= =

佢見我遲到,,當然第一時間罵我啦.V.

[[記住我返到既時候係11點03分]]

佢都痴線嫁-,- 係咁罵我>/\<

搞到我自閉左1粒鐘 ←諗緊點報仇,,哇卡卡-,-

唉..之後我仲要唔記得帶WORKSHEET囉__]]

又比佢罵一大餐>.<

搞錯呀.v.

更PK既事仲陸續有黎..

放學果時,,

我同臭吉去左CHOIR果個咩第二輪甄選之類既物體啦__]]

[[↑好辛苦先改到期]]

我地講好左如果2個都入到就JOIN CHOIR=]]

是但1個入到就JOIN RED CROSS=]]

個選拔係4點半開始既,,

無奈到爆─▽─︱︳

SO我地放學去左7-11買野食=]]

返到學校4點3左右,,

BUT我地竟然排第尾囉-,-

4點半等到6點半先到我地..

大佬,,我腳軟NA"

唉..等左超耐終於到我地..

唱"KOKA-BURRA"(唔知點串-,-)都OK,, ←OK=唔算太差-,-[[老懷安尉XDD]]

跟住唱PROUD OF YOU有少少甩咀,,停左陣-,-

果刻我都知自己實入唔到CHOIR..

BUT諗住咩DO MI SO果PART唱返好D可以補救>.<

點知-,- 勁想死囉@@

走音走到離哂大譜>/\<

MS CHAN提左我好多次又狂禁個音我都唱唔到..

[[絕望了@@]]

臭吉唱得超好..好羨慕-,-

佢實入到CHOIR-,-

RED CROSS,,我來了@v@

[[雖然走音的確令我好嬲]]

搞搞下成6點9先走,,

返到屋企7點幾-,-

頂= =今晚點做得哂D功課 ←死JS要我聽日交REFLECTION比佢囉-,-

返到屋企仲要比呀媽罵我到死咁濟[[佢簡直有神經病@@]]

怕怕>/\< [[係"懶"驚先岩]]

好NA"我好肚餓要食MUM MUM啦 [[變態?]]

[[欲知後事如何,請看下回分解]] ←呢句AGAIN

 

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 55 | »