| 哈哈,,今日真開心=]]
今日早上做完義工之後同FaFa,,Amy同Margaret去左Pizza Hut食lunch唷>.<
超好味xDD"
後來我地去左扭egg^^
我扭左2舊"識仔"呀=]]
之後我同FaFa就係"始創"行街街=]]
佢媽咪狂掃貨呢@@
Then FaFa就去左我屋企玩:) 呵呵*))
跟住我地去左奧海城行街街,,
本來諗住去Crazy Room,,
不過完來倒閉already.\/.
搞到我地白行一趟啊!!!!
哈哈..唔緊要:)
我地後來就去左冒險樂園呢^0^
媽咪今次真闊佬,,
佢"唱"左100個coins比我地玩啊=]]
我同FaFa狂玩呢>.<[[瘋癲了]]
最後我地用100個coins玩左649張票呀^^
之後我地每人換左1本簿..用左460張票..
淨番189張票喎,,
我地就諗住每人換一筒"聰明豆"..
點知95張票一筒,,兩筒就要190張,,
我地岩岩淨一張呀呀呀呀呀呀.\/.
哈哈..之後我地就用一個好好好好愚蠢既方法拎票喇喎>.<
我地睇下有冇人掉票係地下,,HeHe~
最後FaFa個媽咪成功咁問人拎到一張=]]
我地有聰明豆食Laaaa"
幾聰明*呵呵=]]
Then我地去左"元氣sushi"食Dinner=]]
Yummy!!!@@
食完之後我地就撘Taxi番屋企喇**
番到屋企之後,,
我表哥就上左我屋企喇,,
佢仲帶埋佢隻狗狗喎=]]
係長毛芝娃娃呢^^
好可愛呀=]] xDD"
P.S.我今日總共搭左6次的士呀,,可能破埋世界紀錄[[講笑姐=]]
|