今日中文堂勁無奈囉-,-
叫我地做咩口頭報告.."有趣的事"
大佬,,我而家件件事都咁冇趣,,
點講呀@@
跟住我就諗住自己39號有排先出去講啦,,
點知個SharonFu話由六號開始,,仲要倒返轉囉-.-
到我講了``我都唔知講乜好-.-
一出到去就口疾疾*
講左一大篇廢話之後,,
又唔知點收尾喎=]]
最後我就講左句"真係好有趣呀"-.-
雖然覺得好無聊,,
但唔知點解個個係度笑-,-(CRAZY?!)
果個SharonFu又話今日調位..
點知講黎講去都冇調到囉"搞錯``
今日食完飯真係空虛極了>.<
MARGARET LAWWW又去左CHOIR練習(S1)
NATALIE又去左VOLLEY練習(個個都咁多野練嫁.v.)
搞到我留係課室悶到嘔>/\<"
又唔想做功課喎,,仲差D訓左覺添-,-"
空虛的人生
[[欲知後事如何,請看下回分解。]]