*歡迎光臨*
1,2,3...CHEERS!
唉
今日SINGING EXAM..唔駛問都知衰左啦-__- 我自己都唔知發生咩事,, 一出到去就抽到FREELY,FREELY>.< 跟住連學號都唔記得講就開聲唱-,- 好LOR牙>口<" 但唔知係咪緊張過度既關系,, 唱到走哂音喎-_____- OH MY GOD!!@@ 唉唉唉..-333-" 我而家先知原來VIOLA CHAN既品味咁差.____." 唱到咁都會話QUITE GOOD囉-_-|| 不過咁都係件好事黎既,, 起碼佢覺得好聽先啦哈哈^0^
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 55 | »