*歡迎光臨*
1,2,3...CHEERS!
2007-12-11
我發現我近日成日都上堂訓覺
睇黎我平時真係要早D訓先得
今日真係LOR到死,,
上緊英文堂明明好精神,,
跟住唔駛0.1秒就訓左-___-
仲要JENNY CHENG開到聲叫我起身
無啦啦話"ANKIE,PLEASE."
即刻彈起-,-
我要早D訓呀XD
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 55 | »