今日SPORTS MEET勁勁勁勁勁悶-____-
CHEERING TEAM淨係嗌都嗌到聲沙
雖然BLUE HOUSE又贏唔到
不過希望下年D人會努力啦
係時候要告別CHEERING TEAM啦
講真,,坐係觀眾席D藍人的確幾遲鈍
嗌極都唔出聲
仲要扮哂無奈咁
見到YELLOW咁大聲都唔識嗌
食完LUNCH之後我同JACQUELINE四處尋找腐皮的蹤影
個腐皮又叫我地去搵佢練朗誦
自己又走左去
搵到2:30先搵到佢囉
NATALIE,JACQUELINE,PEGGY,COURTNEY聽日朗讀比賽加油呀=]]
ADD OIL^^
我發現
SPORTS呢樣野真係佢識我我唔識佢
哈哈跑100M跑第尾
仲要同尾2果個相差好遠XD
我討厭運動><
哈哈你真係好可愛好可愛好可愛好可愛好可愛
勁可愛超可愛呀!!
PS.WINNIE LAI跑得勁快囉@@