點算呀>口<
聽日真係要考viola-____-
I hate it
我肯定聽日我一定受到眾人既鄙視
唉唉唉,,
要拉小星星(我都唔想拉)
music exam呀..
今次死梗啦
講返今日,,
食完lunch去左cheering team
哈哈
為左觀看賽事更加清晰
我比人調左去最尾果行都飛返去前面XDDD
企第一行YO
PS.我地打算如果再比人調走,,
就全部人扮警察咁"q"住手哈哈
第一行被1B佔了1/5
XD
唉唉唉
我不個星期二要學VIOLA
放學冇得去CHEERING TEAM呀
魚 <<NATALIE的名言
PS.我同WAWA講緊野果陣有個HANDBALL飛左過黎
點解我成日都中波餅嫁
|