*歡迎光臨*

 

1,2,3...CHEERS!

 

Write Fourm Login Logout

 

暱稱: Ankie
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
更多留言~
 

Merry Christmas

 
2007 年 12 月 25 日  星期二

哈哈聖誕節又到喇=]]
又到聖誕~又到聖誕~
祝各位聖誕快樂XD

各位1B既同學快D去CHECK WEB MAIL啦
搞左咁耐終於都UPLOAD到D相啦

21-12-07
CHRISTMAS CELEBRATION
今年既聯歡會好悶
一返到去就去左ACTIVITY ROOM
練CHOIR
其實搞個咁既CHOIR表演都幾無謂
咪又係個個訓哂覺
SENIOR CHOIR唱左勁耐
我地就坐哂係側邊
嘩我個位勁曬囉咩事-____-
離遠見到1B既同學個個係度傾計

之後就上左班房開PARTY
其實根本就唔屬於聖誕聯歡會
完全係大食會
食完就散BAND
哈哈其他班D人入哂黎我地課室
好熱鬧=]
跟住我過左去望下1C
哈哈得返幾枝公坐左係度XD
之後我同ELODIE,CHARLOTTE,KAREN
去左搵MRS.CHEUNG
1D有個同學超可愛<3`
MRS.CHEUNG話我地去探人連一梳蕉都冇
我地即刻跑返上去課室
抬左ELODIE個CAKE落去
熱死
跟住就去左搵MRS NG
傾左幾句就走左
最後上埋6D
嘩嘩嘩
今年班6D好有聖誕氣氛
圍哂圈玩遊戲咁
同我地舊年好大分別
之後上返班房
腐皮叫我地執野
我地唔理佢``照玩"唔係呀MA,,咁鬼易"XD
哈哈不過最後都係要被動地執野
跟住腐皮叫我地玩咩"歸來吧"
其實只不過係成班移黎移去
移到屁股都甩

好多謝各位既聖誕卡同禮物=]]
NATATIE:哈哈你舊壽司好得意呀<3`
小吉吉:多謝你張卡=]]明年再交換禮物吧-V-
IRIS屎:THANK YOU VERY MUCH;]中意我隻鞋嗎?
PUNPUN:我本身都冇諗過你會送野比我x]]好開心YO=]
KATIE:我好中意黑色果舊野呀哈哈*v*
LOUISA:我又會咁唔好彩抽到件$5的東東GE=)哈哈不過好靚X)
YAUYAU:多謝你枝鉛筆-V-
ELODIE:哈哈好多謝你張卡=)LET'S R頭TOGETHER>V<
仲有好多其他送野比我GE人:THANK YOU VERY MUCH=]]
(懶得打哂咁多人=P)

嘩嘩我呢篇真係打左好多野呀X]]]
最遺撼既就係影得好少相>.<
下次要再影過=]

1,2,3,CHEERS=D

22-12-07
今日病左
捱左咁耐終於都病
晚晚都2點幾先訓
6點鐘又起身
即係每日訓得果4粒鐘
發燒了,,37.7度攝氏
去左睇DOCTOR
今晚仲要係冬至
病左都要去食飯

我討厭食藥!

23-12-07
今日終於退左燒
約左FAFA去食LUNCH
SPAGETTI HOUSE=D
YO爆;]
食完上左我屋企玩
哈哈我地係度睇碟
睇戲王之戲笑到PK
有幾幕勁好笑架哈哈
睇完碟之後左野做
悶到訓覺-__________-

24-12-07
今日晨早返左去練CHOIR
一返到去見到佢地坐哂係度傾計X]
我又走埋去傾
過一陣我同MARGUTLAW見到HOLY有糖食
我地又唔抵得
即刻走左出去7-11買XD

嘩個爆炸頭勁煩囉
用左成個鐘同我地講道理
我恨不得返屋企訓覺
悶悶悶悶悶悶爆燈

之後R頭去左MUSIC ROOM練
我地一路練一路研究EBONY個名
哈哈原來佢個名個解釋係..
"烏木"-_______-
咩黎GA-.-個名咁怪雞架XP
不過我覺得呢個名好襯佢=P

練完CHOIR
同MARGARET LAW去左麥記食LUNCH
我趁呀媽唔知,,食左好多薯條XDD

-------------------------------------------------------------

嘩呢篇為字海一篇
大定睇到呢行應該搵緊周公=]
我都唔知點解會咁好心機打咁多野
呢幾日好多野發生XD

LONELY CHRISTMAS
呢個聖誕可以話係12年黎最悶既聖誕
今日完全冇出過街
訓到2點先起身X]
呀媽話一陣帶我出街食牛扒=)

我要努力溫書

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 55 | »