好想快D到聽日
超乎期待中XDD
聽日...要7:40返去練CHOIR-____-
我諗我應該會返上課室先
唉唉唉..
頭先去左聖誕聯歡會個綵排
個死人爆炸頭話第二行太多人囉-.-
調左我同CHARLOTTE去第一行
CHARLOTTE隔黎就係S2-__-
我地差唔多企中間
個咪仲要對住我囉哈哈
到時唔好唱咁大聲SH~
聽日...個個都話唔紮邊返去
哈哈如果我唔紮邊就可以遲少少先起身XD
奸計..哇卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡
YO聖誕禮物已READY
不過我冇寫聖誕卡+包花紙
買左10份呀哈哈
自己拎左份=P
而家仲多左一份-..-
|