SHITTT`
今日比姚籣貞罰做新聞評論
唉唉唉
CP LESSON
我地討論聖誕聯歡會應該玩咩+食咩
最後搞到遲左放學
遲放學=HEA既時間少左XD
CHOIR
我地下定決心要做逃學威龍
去左7-11買撈麵
點知返到學校見到CHOIR企哂係樓梯唱-____-
之後我同ELODIE上左UPPER PG度食野
用9秒9既速度食哂
跟住又要諗方法潛入去
最後都安然無恙=P
不過有D後悔入左去
超悶ZZZ
我同ELODIE狂講那個可怕既掃把頭XD
真係好核突
仲要係度狂FING頭
好恐怖好恐怖好恐怖好恐怖><