今日係學校旅行日~
其實都冇咩特別感覺,
我地f.1去果個咩錦田鄉村俱樂部,
的確好有鄉村feel喎-___-
但都ok好玩既~
我地一去到就有條友係度介紹...
悶到暈@@"
之後話就話比我地free time,
其實就要全班一齊玩game
玩糖痴豆<sugar stick bean 哈哈~
Natalie跑到喘哂氣都未捉到人x]
跟住hea左一輪就開始bbq=]
我次次都燒到成舊炭咁
唉唉唉,,
仲有果度勁大風,
帶假髮既話實吹走左XD
我燒完魚蛋之後就咁放左係隻紙碟度,,
返到黎就見到d魚蛋碌到周圍都係
哈哈~太大風啦@@
我地果組真係好creative
個個都叉住塊紫菜黎燒
原來燒完既紫菜會變到好苦嫁d味><
連Miss Fu都叫我地唔好咁核突
PS.各位親愛既1B同學快d check web mail啦,
我send左美麗既class photo比你地啦~
PSS.我搞的惡作劇XD

|