勁勁勁勁耐冇打BLOG-____-
一次過補打@@
26-10-2007
哈哈-__-
今日本身要去CHOIR練習,,
BUT又想去做SERVICE=]]]
幫BLUE HOUSE加分._.
所以冒住生命危險去左做SERVICE
[[生命危險=會比牙媽罵+會比MS HO罵]]
哈哈-,-點知原來全世界都去哂做SERVICE=]]]
結果做到成5點鐘,,
最後都冇去CHOIR果邊LU*
個SERVICE都唔知點搞.v.
當人係奴隸"
我摺信摺到手都"鞋"哂啦><..
平均速率5秒=1封
哈哈!!係咪好快呢-.-
成袋有4分之3既信都係我摺-__-
我以後都唔要再摺信呀>口<!!!
27-10-2007
TODAY1點去左學英文,,
學完之後,,AMY MARGARET就打黎叫我去BBQ=]]]
係佢地媽咪公司搞嫁喎..
咁我緊係去啦^^
點知去到先知自己蠢到死,,
邊有人去BBQ會WEAR短褲?
咪就係我囉``
真係後悔-_______-"
返到屋企見到成腳都比蚊咬><..
睇黎下次去BBQ都要WEAR長褲啦!!
7-11-2007
今日OT=]]]
上左半日堂,,下就去左PATH@@
其實都幾好玩既-V-
我地果組個EGG先好笑=]]
一開始個個都唔記得包實個EGG,,
搞到人地叫我地上去先包,,
最後連膠紙都冇痴就上左去-___-
一THROW個EGG,,
D報紙就散哂,,
直情係成個蛋"當場死亡"
連個蛋黃都爆埋出黎-,-
哈哈-__-
9-11-2007
話咁快..
RUTH就過左身1年啦>/\<
講起上黎,,真係好似尋日發生既事,,
估唔到咁快就1年><..
雖然我同RUTH唔係咁熟,,
但係我相信RUTH都會當我係FRIEND架@V@
希望RUTH可以係天上保祐我地啦..
你係上面既生活點呀?
過得開唔開心呀?
我想信他日我地一定會係天國見面嫁=]]