*歡迎光臨*

 

1,2,3...CHEERS!

 

Write Fourm Login Logout

 

暱稱: Ankie
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
更多留言~
 

SWIMMING GALA..

 
2007 年 10 月 3 日  星期三

 

原來SWIMMING GALA都唔係我想像中咁好玩的..

辛苦到爆,,突然好羨慕其他FORM的人*/\*

 

今焦晨咁早就彈左起身..

5點半呢,,眼訓到死..

結果一路刷牙一路訓xDDD"

差唔多到左6點25分我就出左門口,,

我約左KAREN 6點半係MTR STATION等..

點知去到成個地鐵站得我一個- -

[[某人::大佬,,咁早邊有人呀?]]

等左一陣,,KAREN就黎左lu=]]

我地搭小巴去黃埔總站再行過去大環山泳池呢..

點知,,果度因為近海..

搞到我地行行下無啦啦超大風(差D成個人都吹走xD)

嘩嘩嘩,,大風都已經死嫁NA,,

仲要突然落大雨..

我又搵唔到把UNBRELLA喎,,

結果搞到成身濕哂囉- -

返到去已經變成落湯雞了=]]

 

之後,,我去搵返我地個HOUSE CAP點名啦..

佢地無啦啦要我地紮2個計(懶中國FEEL)

又要整塊唔知咩爛布係條褲外面囉-.-"

O哂嘴.....

跟住又突然落大雨,,

當時我仲要除褲除到一半xD"

避唔切雨,,

搞到成條褲都濕哂-.-

 

過左一陣,,我地上左去SWIMMING POOL,,

我就咁"PACK"左個袋係地下,,就開始OPENING了=]]

YELLOW HOUSE表演完就到我地BLUE HOUSE,,

我地表演果時極之大雨囉- -

仲要我地冒雨係度跳D姣舞..

"藍嬌娃"都變"藍濕娃"啦~@@

搞到我地好似D傻婆落住雨都係度跳舞咁-3-

今次我地真係"為社捐軀"啦=]]

終於4社都OPENING完LA=]

我地全部入哂去避雨- -

(唔好忘記我個袋係就咁"PACK"左係地下)

HOUSE CAP話有得D袋係出面..

OH NO~搞到我部電話都濕哂.v.

 

跟住就停左雨LU~

我地出返去打氣=]

哇卡卡*v*

原來企係度睇人比賽都幾悶下- -

仲要我地冇得坐/口\"

比賽搞左幾粒鐘,,我唔多講了(因為我冇參賽xDD")

 

後來頒獎我地幾有氣度=]

人地HOUSE有獎拎我地會話CONGRATULATION的-V-"

道樣才是乖孩子呢=]]

WHITE HOUSE聽到我地話CONGRATULATION就全部人一齊"COOK"公=]]

RED HOUSE就話"THANK YOU BLUE HOUSE"(唔知係唔係,,人地後來同我講的-V-)

係得YELLOW HOUSE冇出聲(MAYBE我地個CAPTAIN同佢地個CAPTAIN好熟SO冇講野)

跟住比賽我地個CAP竟然叫我地幫YELLOW HOUSE打氣- -

莫名其妙-.-

最後頒CHEERING TEAM了><

竟然是WHITE HOUSE贏左囉-.-

BUT我地都心服口服既-3-

 

呢個SWIMMING GALA由7點到1點我地都冇坐過..

成6粒鐘-.-"

搞到腳痛呢-3-


SWIMMING GALA完左之後,,

我同FAFA去左麥當勞食野=]]

之後去左影貼紙相xDDD"

NOW好累呀/口\"

好彩TODAY唔駛補習=]]

 

SWIMMING GALA一D都唔好玩呀>口<"

而家仲搞到我傷風.v.

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 55 | »