*歡迎光臨*
1,2,3...CHEERS!
2007-12-04
哈哈哈哈
今日中波餅而家傻左XD
下就去左睇INTER-HSE VOLLEY
BLUE VS WHITE
坐左係個觀眾席度
無啦啦有個波飛左過黎囉-____-
勁LOR
全場望住哂
我個頭呀
都唔知邊個咁大力
打個波過黎搞到我傻左XDD
PS.最後BLUE輸了/口\"
不爽中
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 55 | »