SPORTS MEET冇帶相機令我好遺撼
CHRISTMAS一定要去搵返果幾個CAP影相XDDD!!!
今日補完習之後老豆CALL我落去食野,,
哈哈佢無啦啦比左$1000我買聖誕禮物YO=]]
多謝老豆^^
講返今日
唔知點解塊面多左條紅色既痕
哈哈莫名其妙
最重要既係完全唔痛架喎
到底發生咩事-____-
呀媽話"爆拆"喎-,-
無奈InG
唉唉唉,,
下星期有CHOIR EXAM
死啦到底係咪要唱"O MAC DOODLE"
我死得啦
完全唔識唱囉-_____________-
下個星期真係煩到嘔
星期二又有CHOIR EXAM
星期三又有朗誦比賽
星期五又有聖誕聯歡會有CHOIR表演
不過幾期待星期三
果日有得早退唔駛上中屎YEAH
2007年最後一堂中屎我都唔駛上
PS.哈哈CHRISTMAS我一定要去搵果幾個CAP影相呀=]
|