好耐冇打..
其實都冇乜野打
不過求其報告下近況喇xD
我個銀包終於到到喇
雖然好似厚左D
總括黎講都係十分滿意的^_______^
我個病好左75%喇,,多謝大家關心^_________^
仲有25%係把聲同喉嚨好似仲有少少問題..
不過都係果句
"人有抗體家嘛"
反正我D藥食完喇
又費事再去睇
唔緊要喇xD
前日飲左2隻野飲
好好飲..
雖然真係有D貴..
不過好抵買..
5粒星xD
仲有..
怪怪地/.\
2粒星/.\
最近做功課做到死
成日唔得閒打qooza
我依家打完又要去做喇
聽日要8:30起身..
唉..算喇唔打喇..
繼續洗腦::
FLVMP43GP
↑第2首請禁入去YB睇,幾好聽>_________<
下次想講一講青山黛瑪[[歌手]]
^______________________^