今日好攰!!
做左好多野
對鞋唔岩着
隻腳好痛/.\
今日10:00去左neway唱K
今日係禮拜5,好少人
6個人比我地10:00唱到3:00>_____<
好抵!!
不過我地唱到2:00就走左~
狂點D搞GaG歌xD
仲帶埋螢光棒xD[[我帶的xD]]
食沙津~
D薯仔好好食xD
之後去旺角
坐車果陣玩左第一個GaME,我畫左出黎喇[[唔想打/3\]]
係唔係好蒙- -?
算喇/3\
去旺中買左D野就番左黎
又玩左第二+三個GaME~
笑死我地xD
唔打喇~
訓先~
上次講青山黛瑪,其實佢係一個日本歌手~
雖然樣唔係好靚,不過唱歌真係好正~