今日全日去左伊小陸運會幫手做工作人員+跑4x100
上午去跳遠個邊幫手...
熱到死@@
又要落沙池度人地跳幾遠...搞到對鞋入哂沙=.=
一個上午過左
跳遠都完左lu
去左搵2-ling佢地~~
胡sir叫我同葉詠琳去食lunch先@@
去到拎左個B餐(焗豬扒飯~正~~
食完返去搵2-ling同雷怡
等雷怡食完返school幫2-ling拎釘鞋
打左陣波先走~~(其實都唔知夠唔夠5分鐘=.=)
去到運動場
佢地幫手計時我就hea=.=
...無端端流鼻血=.=...
等到伊小4x100完左到我地lu
第1棒`胡展華
第2棒`我
第3棒`2-ling
第4棒`陳x培
跑lu~~
我同胡展華係第1個交棒...
點知...比兩個伊湯男的追過了..(自卑...對唔住呀><)
交左比2-ling...2-ling就好啦...同女跑....
追番第2
最後交比陳x培...keep住第2名沖線~~
YEAH!!!!!(我見到培同Billy係第2、3,,開心到跳起了~~)
點知佢地話Billy個隊唔係第3係第4...O左囉唔該!!!
返到學校先3點半到....
heaheahea...到放學幫手開網
打左陣波...4點!!!沖上家政室~~
今日整蛋糕呀!!!!><
上到去希琳話釘釘同莉唔見左...我地狂搵都搵唔到...
執哂啲野出黎諗住一個人
整住一個先
到打蛋個時佢地2條友先上黎-.-
整整整整整........
~~"6點啦!!!做咩仲未得呀!!要快啲先得!!!"
~~"6點半啦!!!唉唉唉...冇得打波啦!!!><><"
啱啱好整完成班男排上左黎-.-
洗野...洗完一望...個半個蛋糕比人食到唔知點=.=
拎盒蛋糕落到去,,,擺低比人分...
打波~~~
跟住話留左比我
我話一陣先食
跟住比柏潼佢地分哂..
一啲都冇留比我=.=
算啦...下次再整=.=
一路上行返家段跟我都好靜...
婷同河童以為我唔開心...=.=
其實係我唔知佢地講緊乜所以費事出聲=.=
索一索鼻佢地以為我喊...哈哈哈
去到天秀差唔多行到白地我先打返家話而家school返去
婷同河童話我學壞了XDDD
又話我跟得佢地/某某太多=.=
哈哈哈~~~
去後面買完野飲行返白地傾計...
傾左陣走人~~~~
今日真係好攰.....
PS:陳諾衡!!我會記住你的!!!!><"
|