今日Lunch之後,全校都去左梁老師既追思會(school hall) 其實本身未落到去我都預自己會喊 雖說我同梁老師唔熟...但講真..我都喊左出黎 我自己都唔知點解... 一邊聽校長,老師,同學對梁老師的說話... 一邊睇住同學寫比老師的說話.... 就喊左出黎...