今年既中秋節,雖然唔係好似上年咁,同公主佢地一齊過
但都唔會太悶,我今日放左工之後
就入左屯門食飯啦
雖然只係一餐普普通過既飯,但就非常之咁有氣氛
差唔多二十幾個人係一間屋度食飯,吹水
其實真係好難得架,頌可以同我侄子玩
真係好鐘意我個康康B呀,
但媽咪又唔帶佢返來住幾日啵
灰曬
玩到咁上下,我就同屋企人座車返屋企啦
真係超多人等車呀
我一上到車,就見到江紹仁,真係有緣啊
我同佢兩個人由上車傾計傾到落車,
好開心啊