2006 年 6 月 10 日 星期六
悶.........悶都冇哂心機打日記....屋企總之一句講晒無聊
10點起身,,,冇野做,,,食完飯就去會所玩電腦
2點幾,,,红红打比我,,,話:「你個琛琛打比我,,叫我問你出吾出得街!」我話呀媽吾,,,紅紅叫我自己打比佢,,同佢講
同琛琛傾左一陣,,,呀媽就叫我收線,,,唉,,,,
好悶呀
刊登時間︰2006-06-10 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]