|

2006 年 6 月 7 日 星期三
so...happy
今日可以算是好好運的一日呀!!!
7:20番到学校的G02室,,,等『消色」....好才我冇份呀!!!哈哈~
上电腦堂前幾秒,,,琛琛比左張紙仔我ar!!!佢寫D野令我好Sweet呀!!!
上堂....放学(冇野想寫)
放学,,我去左TB屋企,,,好驚呀!!!有狗呀!!!
因为有狗,,所以我吾感入去,,,琛琛見到我吾感入去,,佢就拖住我隻手一齊入去呀!!!一陣後,,,琛琛以为我包野喝係佢,,拿左去喝~種答住我博頭添!!!我同佢講「包野喝我嫁!」佢好大反影ar..=.='''
打住感多先,,,我要走啦!!!88
我愛爆你呀!!大雄!!!
刊登時間︰2006-06-07 09:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|