今日一朝去左踢波
win左
之後去左林寶寶屋企玩
玩到3點回家
就去左動漫節
諗注去到有好多野睇la
點一入去個場就好似變成花市
勁多人係到賣3
行入就有條友係到唱
條友由唔係型
唱得由唔係好好聽
仲好q嘈tim
都唔知點解有勁多係到聽
今年動漫節真係冇咩野睇
個又細
不過都買左6本
睇左2本lu
聽日仲要反學
要訓覺