今日又好平時咁
訓到12點幾先醒
跟注阿旭黎左
點知阿 dick都黎埋
我同阿旭 屈阿ken機
跟注就出去打籃球
打得一個種
唔夠呀!!!!!
不過班友坐哂係到打機同聽歌
重要用部機聽,搞到冇哂電T/\T
之後同肥魚, 阿美(因為我叫你肥美你唔中意,咁樣叫你得唔得,唔得留言話我知點叫你)
番到屋企坐左係到諗野
諗到d野
但係已唔記得la=.=
等阿旭放工
就同佢aoc左2鋪
玩到4點