唉...£問世間情是何物″
ansonion
暱稱: - ‵★s!u昌Χ;·
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-3-11
2010-3-8
2010-03-07
20010-2-14
2010-1-31
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 336
今日人氣: 7
累積人氣: 2105
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


2009-10-3 傷心 分類: 未分類
哈...原來我真係乞人憎同咁討厭喎
年年既中秋節都係自己一個人過..
唸住今年會唔同...點知一樣...估唔
到自己係啲咁既人...我似為我放低
你..原來我仲係未放低你..係中秋節
我無喇喇又好掛住你...天呀
點解我年年中秋節都係冇人陪...我
唔想年年都係得自己呀....我依家好
想死呀...唔死都冇用喇...我書又讀
唔到...正一垃圾...咁我唔死都冇用喇..
發表時間:2009-10-03 10:10 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ansonion 的日誌)


shuixianni_m 於 2009-10-04 03:39 PM 發表:
c0mm3nt:).
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_yemung 於 2009-10-04 01:26 AM 發表:
bE hApI哇``
要忘記始中要忘記`
五好咁灰啦`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0vEb0923 於 2009-10-03 10:22 PM 發表:
兄弟..仲有我陪尒...
唔好緊灰喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝你呀...兄弟=]
Posted at 2009-10-03 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]