唉...£問世間情是何物″
ansonion
暱稱: - ‵★s!u昌Χ;·
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-3-11
2010-3-8
2010-03-07
20010-2-14
2010-1-31
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 336
今日人氣: 2
累積人氣: 2100
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 11 日  星期四   晴天


2010-3-11 傷心 分類: 未分類

我番埋學校既open day 之後唔返嚕..退學..

退學之後就全職番工lu...

係最後呢一個幾月可以識到你地..好開心呀....

大YaN..大大YaN..細YaN你地)

 我有時系到諗....我識到呀龍..呀銘你地

 我勁幸福...雖然只係兩年不過我地就好似

識左好耐咁...發生左好多野...我地都係一

齊過...(有唔開心有開心)

係例兩年你地真係好錫我呀...我冇錢用

你地會俾我...係我唔開心個陣你地會陪我

會安慰我...唸辦法令到我開心番...我冇聊

果陣就算你地係屋企都會出黎陪我玩

真係好多謝你地呀....(講到例度我啲眼淚就溜出黎)

不過有時都俾你地激死呀...冇喇喇放吓飛機

不過真係有你地我好開心呀

我勁唔捨得你地全部人呀(有一個我係爆唔捨得嫁)

仲有..個個人都覺得我平時好似好開心..冇咩野諗..但係其實收收埋埋冇人知..=.=

有時我又因為太過唔正經..搞到d人火..

但係我正經既話個人會好悶..冇野講=.=

 

發表時間:2010-03-11 01:24 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ansonion 的日誌)


imsiusing 於 2010-07-02 04:49 AM 發表:
你D朋友真係好人`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TunG_Babe 於 2010-07-01 07:29 PM 發表:
cmja11`:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ttbabii 於 2010-06-29 05:37 PM 發表:
bb:-*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GRASS1234 於 2010-06-25 11:17 AM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



honghong1 於 2010-06-01 07:51 PM 發表:
comm2nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MIYOBI 於 2010-05-09 09:52 PM 發表:
C0MMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babi_love21 於 2010-05-06 02:20 PM 發表:
c0mm2nt
路過...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



honghong1 於 2010-05-05 10:45 AM 發表:
comm2nt"
comm2nt"
comm2nt"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



E_L_v_i_s 於 2010-04-30 07:33 PM 發表:
cm你喇..=]昌昌^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xinbaw1996 於 2010-04-19 01:29 AM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]