| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 11 日 星期四  |
2010-3-11  |
分類: 未分類 |
我番埋學校既open day 之後唔返嚕..退學..
退學之後就全職番工lu...
係最後呢一個幾月可以識到你地..好開心呀....
大YaN..大大YaN..細YaN你地)
我有時系到諗....我識到呀龍..呀銘你地
我勁幸福...雖然只係兩年不過我地就好似
識左好耐咁...發生左好多野...我地都係一
齊過...(有唔開心有開心)
係例兩年你地真係好錫我呀...我冇錢用
你地會俾我...係我唔開心個陣你地會陪我
會安慰我...唸辦法令到我開心番...我冇聊
果陣就算你地係屋企都會出黎陪我玩
真係好多謝你地呀....(講到例度我啲眼淚就溜出黎)
不過有時都俾你地激死呀...冇喇喇放吓飛機
不過真係有你地我好開心呀
我勁唔捨得你地全部人呀(有一個我係爆唔捨得嫁)
仲有..個個人都覺得我平時好似好開心..冇咩野諗..但係其實收收埋埋冇人知..=.=
有時我又因為太過唔正經..搞到d人火..
但係我正經既話個人會好悶..冇野講=.=
|
| 發表時間:2010-03-11 01:24 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
MIYOBI 於 2010-05-09 09:52 PM 發表:
C0MMENT
|
|
|
comm2nt" comm2nt" comm2nt"
|
|