| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
2009-10-4  |
分類: 未分類 |
唉...曾經,有一份好真誠嘅愛情擺喺我面
前,但我無好好咁去珍惜,等到失去嘅時
候先至追悔莫及,人世間最痛苦嘅事情莫
過於此。如果上天能夠俾我一個重新嚟過
嘅機會,我會同嗰個女仔講三個字:『我愛你』。
如果係都要喺呢份愛加上一個期限,我希望係,『一萬年』。
唔知我仲有冇幾會可以同你真真正正咁講
我都唔知我依家想點...唉
|
| 發表時間:2009-10-04 03:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
COMMENT` 下次唔好甘咪得囉;> 最緊要唔好重覆犯錯*
|
|
|
sin_B 於 2009-10-04 11:13 PM 發表:
你個bl0g好恐怖呀 comment =]
|
|
|
-開心d喇` -我相信你係真心既` -個女仔會接受番你架` -cM jaii`
|
|
|
兄弟...尒真係ah..'' 唔好緊灰喇..'' 佢會明白尒架喇...''
|
|
|
elvis 於 2009-10-04 04:13 PM 發表:
cmcm... 唉,,你真係..-.-
|
|