今日放學後終於正正式式一起練舞了……
不,正確來說是練歌才對,就我而言根本就沒有跳過舞~
鄙人只擔任「伯伯」這個角色而已。
不過班女仔跳得都幾OK呀...係我眼中比一班高年級跳得仲好
不過兩位同學講既野實在太過「激」了。
男的太認真,女的太感情用事了。大家都是同一班……何必傷和氣呢~~
今日練得好開心啊!明天再練果陣大家要加油...!!"~