正太的日誌
我不愛打日誌,所以都唔會有太多野睇XD
就這樣吧...因為我會打d小說果種...所以好可能我會係日誌打小說^_^
ansonkt
暱稱: CT
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
考試...
2010-06-10
攰死人啦!!
好嚇人既癲癇症>"...
歌詞...*3*"
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 35
今日人氣: 4
累積人氣: 619
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 17 日  星期四   寒冷


今日練習了... 無奈 分類: 未分類

今日放學後終於正正式式一起練舞了……

不,正確來說是練歌才對,就我而言根本就沒有跳過舞~

鄙人只擔任「伯伯」這個角色而已。

不過班女仔跳得都幾OK呀...係我眼中比一班高年級跳得仲好

不過兩位同學講既野實在太過「激」了。

男的太認真,女的太感情用事了。大家都是同一班……何必傷和氣呢~~

今日練得好開心啊!明天再練果陣大家要加油...!!"~






訪客留言 (返回 ansonkt 的日誌)


lynne228 於 2010-01-22 10:17 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FaNjAi_l0veL 於 2010-01-04 07:45 PM 發表:
-cm;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Black_CaT_KM 於 2009-12-25 05:55 PM 發表:
Cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a9901258 於 2009-12-24 10:55 PM 發表:
AA 我都想問下你係唔係del左我msn and y唔聽我電話 朋友
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a9901258 於 2009-12-24 10:52 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



molita1314 於 2009-12-18 08:48 PM 發表:
我吾會輸比你架"主人"
睇住我地係個日既表演喇!!"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你都睇住我地聽日既表演啦!
Posted at 2009-12-20 03:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kimi_wai 於 2009-12-17 11:50 PM 發表:
多謝你留低練
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔駛多謝啦^_^
話晒我都係4F架@@"
唔出d 力點得呢^o^"
星期一要加油呀!!!~
Posted at 2009-12-18 07:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joel1617 於 2009-12-17 11:07 PM 發表:
加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]