正太的日誌
我不愛打日誌,所以都唔會有太多野睇XD
就這樣吧...因為我會打d小說果種...所以好可能我會係日誌打小說^_^
ansonkt
暱稱: CT
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
考試...
2010-06-10
攰死人啦!!
好嚇人既癲癇症>"...
歌詞...*3*"
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 35
今日人氣: 9
累積人氣: 535
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 4 日  星期日   陰天


好嚇人既癲癇症>"< 呆滯 分類: 未分類

今日去嫲嫲屋企玩..(逢星期六都會去,風雨不改= =")

食完晚飯....玩玩下電腦聽到系廳既姑姐突然嗚嗚聲,,,唔係喊果種,係個嘴抽筋果種。

心知不妙,隔離房既阿叔即係衝左出去,我隨後衝出黎,見到姑姐跌在係地下不斷抽搐...

好驚,我知係發羊吊...亦即係癲癇...不過見到係呆左,我知要搵野塞住個口~

得係果一剎那,反應唔到,身體唔受控制....

 

好彩阿叔都即係係台面攞左把刀塞住佢個口...(放心,係用刀柄...無計,無其他野係度= =

之後嫲嫲攞左卷廁紙黎塞住先無事……

成件事……我只能夠睇,我一 d 忙都幫唔上...

 

無用啊..........






訪客留言 (返回 ansonkt 的日誌)


molita1314 於 2010-04-17 01:28 AM 發表:
吾好咁喇"主人"
都叫你下次帶埋我架喇"
執事係萬能的呢"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我才不會帶埋你……嘿嘿
Posted at 2010-04-18 07:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



s20061501 於 2010-04-04 07:58 PM 發表:
哇`聽到都恐怖/___\`
如果我係你.都會呆左係到`
`★ c0mm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Black_CaT_KM 於 2010-04-04 04:46 PM 發表:
Cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



samantha9610 於 2010-04-04 11:25 AM 發表:
咁得人驚,@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]