我係處女座的網誌
我係最接近神的星座

我係呢個blog開心也好唔開心也好都會講

我係為左自己唔好唔記得我既大事小事所以寫blog

我係呢到啊!

其實我一直都等緊你黎睇
anthony1132
暱稱: LannaYin/兔仔
性別: 男
國家: 香港
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
2017-09-08
2015-07-15
2015-02-28
2015-01-02
2014-11-12
文章分類
全部 (39)
訪客留言
不願面對 (seven head)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Facebook
Twitter
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 69
今日人氣: 4
累積人氣: 3196
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 1 日  星期一   晴天


2010-03-01 分類: 未分類

都好似好耐冇打-.-''

好啦..首先我想講前幾日發生既事.......

果日我同阿媽去左元朗某某店買衫...這店都ok有名..

雖然唔係名牌.嘻嘻

跟著我就見到唔知邊個...

我都唔知佢係邊個-.-" "

但係就好似好熟咁.......

見到佢唔知點解有個感覺...

好似.....

一個識左好耐既小學同學...哈哈

之後我同佢就你眼望我眼...唔知做咩-.-""

唔知佢知唔知呢??

上個星期六...parent's day

派成績表....灰左??冇...

死左姐-.-"

180人考123

我''突燈''考123嫁 哈哈

呢個miss都幾好(班主任)

同周sir一樣......家長日永遠唔鬧人-.-"

不過我都係喊...覺得好似對唔住...阿爸阿媽

--------------------------------------------------------------------------------------------------

近日,,鐘意左隊韓國組合u kiss

唱歌幾好聽,,跳舞幾好睇....

打完啦,,,,,






訪客留言 (返回 anthony1132 的日誌)


janice5354 於 2010-03-24 07:35 PM 發表:
你就dog.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



janice5354 於 2010-03-24 05:30 PM 發表:
依家咪冇挽lor(!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

good dog~~
Posted at 2010-03-24 05:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



janice5354 於 2010-03-24 05:26 PM 發表:
嘿嘿.
我都知無聊架la.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你仲玩-.-""
 
我踢爆你一次就可次踢第二次啦......除非你用人地部電腦姐
Posted at 2010-03-24 05:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Fxxku. 於 2010-03-24 05:18 PM 發表:
嘿嘿[!]
這訪客名稱看來好得多呢~!.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你仲可以扮多幾多個人呀??-.-無聊精
Posted at 2010-03-24 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



壹個曾經深深愛過梨玓人. 於 2010-03-24 05:14 PM 發表:
唔制唔制唔制唔制唔制唔制牙.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



壹個曾經深深愛過梨玓人. 於 2010-03-24 05:13 PM 發表:
我唔制牙;;
你點可以醒目架.
哎丫.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈.....天生聰明....冇計~~~
Posted at 2010-03-24 05:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



壹個曾經深深愛過梨玓人. 於 2010-03-24 05:12 PM 發表:
本小姐正是當你傻玓哦.xd
如何?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

如何??我話你知我唔係傻囉-.-"
Posted at 2010-03-24 05:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



壹個曾經深深愛過梨玓人. 於 2010-03-23 05:24 PM 發表:
.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



壹個曾經深深愛過梨玓人.. 於 2010-03-23 05:23 PM 發表:
★#commentz;
得行打下bg la.
好...掛住你.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一睇IP就知係你啦.......當我傻的-.-""
Posted at 2010-03-24 05:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



janice5354 於 2010-03-22 11:26 PM 發表:
開心就好...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]