Hohohohoho~~
終於考晒試同派晒卷啦
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
頂話說真係考得好差囉咩事!!!
同上年下學期差天共地
唉都話上次只係咁岩狀態好
呢次一無狀態即刻就勁低分 :-(
痴線一早就講左做通識有時間剩就奶硬野
不過係估唔到奶得咁大鑊囉 O_O"
痴線然後中文綜合得19分
然後又有d估唔到既就係中文作文
只係寫到第2個片段既一半都有55分
我本身其實預左唔合格
明明我預左低分果d又好似考得幾好
預左比較好既又好q差
然後考ict我好霸氣咁病左無考
考試狀態你返黎啦好唔好啊啊啊
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
雖然劃左分隔線
但其實我未講完考試既野架哈哈
因為接下來就係重頭戲ths啦啦啦
我essay拎左50/60分~
嘩哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
勁到痴線囉頂頂頂
拎到卷果陣都唔知用咩詞語形容我心情
其實到依家都唔知用咩詞語形容
頂總之開心到唔識講
終於追近左Danny一步
但面前仲有好多步
我 唔 會 認 輸 架 ! B-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
然後講下無聊野
話說上中文堂會好眼訓
如果呢個係一種病
個病名應該係"中文堂渴睡症候群"
而我呢排症狀有嚴重惡化既趨勢
應該係惡化到叫"見到恆恆渴睡症候群"
一見到佢我就眼訓
無論有幾精神我一見到佢就眼訓
好眼訓啊
---------------------------------------------------------------------------------------------------
話說果日搭輕鐵返學
架車都頗擠迫
我入左車廂後企中間咁啦
面對面有個女人 20尾30頭咁啦
咁我頭上有兩個無人扶既扶手環
一個近一個遠
咁個女人就扶左個近我既
我望一望個近既 又望一望個遠既
然後就伸手去遠果個扶手啦
佢突然之間去扶個遠既
俾個近既我
我望住佢
然後佢望住我
咁我覺得好似要講唔該
但係只係一件咁小事又好似唔洗講
之後我只好唯有對佢微笑啦
點知佢又對返我微笑
嘩我真係又感受到果陣人情味同人間溫暖
幾鬼正
成日都覺得香港人無晒人情味
之前佔中又感受到 呢次又感受到
又係真係幾開心既
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
最後一樣野就係我要上台演講
話說英文oral考得好無計
要assembly上台講2分鐘左右
所以呢....我要寫份speech
咁就...都係遲d先算啦
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
無聊一提 :
去學校旅行成班一齊玩既話
可能會係幾正既~~
|