我係處女座的網誌
我係最接近神的星座

我係呢個blog開心也好唔開心也好都會講

我係為左自己唔好唔記得我既大事小事所以寫blog

我係呢到啊!

其實我一直都等緊你黎睇
anthony1132
暱稱: LannaYin/兔仔
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2017-09-08
2015-07-15
2015-02-28
2015-01-02
2014-11-12
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Facebook
Twitter
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 69
今日人氣: 3
累積人氣: 3205
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 24 日  星期四   晴天


2010-06-24 分類: 未分類

我返黎啦~~~

等等先.

點解上一篇冇cm ga??

唔制呀唔制呀唔制呀唔制呀唔制呀唔制呀唔制呀唔制呀

好啦~~~乖乖地留個cm啦~~

首先就講下班足啦~~

又話28踢.點知今日踢.

算..

真係俾佢吹漲..

玩淘汰賽-.-

不過一開始就係8強-.-

第一場對1E......勝2:0

結果今場我出左黎踢...

田雞去左守龍

佢之前又話唔踢....原來係玩尻我-.-

不過1E既攻勢真係麻麻...

唔知啦.....田雞好似只係接過一次波 ._.?

可能有我呢個咁好既防守球員啦.嘻嘻

佢地係禁區前就俾我停左...^^

不過我個人都覺得自已有少少矛-.-

成日都用手黎霸身位....

結果有一次俾人吹罰左......

條友同我講......

''喂,,,唔好咁矛喎!!!''

好彩冇食牌....

不過果球我冇錯ga!!!

我覺得.....↑

係我記憶中..果球係佢kick左我隻腳....

我失左平衡....

訓落地果時...佢又俾我隻腳kick返........

佢就跌落地...變左好似我犯規  .\ /.

跟著好好笑就係要排人牆....

橋橋''姐''臉又''姐''lin

但係唔記得''姐''下面.....haha

然後我提佢..

佢同我講好驚俾人射中...

我就叫佢俾個背''隻''人地射...

好彩佢射唔入....不過佢成個傻仔咁射地球....

可能佢諗住我地會跳掛[?]

橋橋一個入晒2球,,真勁[!]

我自已就射失左2球......

第一球唔記得,,

呢球係個飛波....我都有諗過控完之後笠死個龍....

 

不過又驚自已控唔好...浪費個chance

 

所以就一腳''西''埋去...

 

結果完全失敗-.-"

 

橋橋話要炒佢地3:0不過做唔到.......SORRY呀!

 

我畫圖畫得唔好...不過你地睇得明掛[?]

 

唔理點都好,,,總之贏都就good啦!!!!

 

唔好扮唔記得要留cm呀.....我認住你GA!!!






訪客留言 (返回 anthony1132 的日誌)


janice5354 於 2010-07-31 10:55 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



janice5354 於 2010-07-31 10:54 PM 發表:
咁我都阻止唔到我係咁諗你架...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



janice5354 於 2010-07-30 03:55 PM 發表:
-,-唔知點解覺得你講戈句野有d姣=v=!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇計啦....如果你要咁諗我......咁我咪係咁姣囉
Posted at 2010-07-30 06:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



janice5354 於 2010-06-30 02:23 PM 發表:
踩多次\3/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔制呀\3/
Posted at 2010-07-30 01:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



♥CHENG;$' 於 2010-06-27 01:15 PM 發表:
你就當我係啦<3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



janice5354 於 2010-06-26 11:31 AM 發表:
哽係我果d la~v~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你姐係黎踩場啦-.-"
Posted at 2010-06-27 01:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



janice5354 於 2010-06-25 10:39 PM 發表:
#c()m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



janice5354 於 2010-06-25 10:39 PM 發表:
#Shit`
你自己又吾留;?!衰人/___\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你講緊留你果D,,定我自已留自已呀???
Posted at 2010-06-26 11:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



boboho1996 於 2010-06-24 08:27 PM 發表:
見你無cm咁陰公;;
等我留啦XD''
c0MMenT;'=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]