我係處女座的網誌
我係最接近神的星座

我係呢個blog開心也好唔開心也好都會講

我係為左自己唔好唔記得我既大事小事所以寫blog

我係呢到啊!

其實我一直都等緊你黎睇
anthony1132
暱稱: LannaYin/兔仔
性別: 男
國家: 香港
« December 2021 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2017-09-08
2015-07-15
2015-02-28
2015-01-02
2014-11-12
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Facebook
Twitter
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 69
今日人氣: 9
累積人氣: 3182
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 6 月 14 日  星期二   晴天


2011-06-14 分類: 未分類

嘩嘩....我返黎啦==

話說我琴日考英文oral bor~

分別有presentation & group discussion既..

不過我唔知自已有幾多分bor...

因為未派卷

話說我地有6分鐘準備,,

大約得返1分鐘既時間我見到個計時既冇啦啦停左,,

唔好理佢..爭取時間!!

跟著考完果邊後,,

佢好奇怪點解個鐘仲唔叫,,,

一睇就發現舊電甩左出黎,,,

之後話俾返2分鐘我地..

我覺得自已好衰tim....(雖然我不嬲都係...)

去到presentation果陣我竟然唔記得講自已既point==

掛住eye contact 唔記得望自已張紙-_-

好彩都仲捱到1:35左右.

之後到下一個講..

我見都未見過佢==

不過一聽就知係e班既"高分低能"

全部字深到我都唔知佢up乜==

如果我呢D係拾生形,

佢就係背書形囉!

啊!!有一個我聽得明!!

唔知咩"茄re茄res take"

冇記錯係"人物"啊可..??

之後到discussion啦喎==

我見冇人想開始講,

所以我就做左開頭果個..

一路講講講講講,,

講到最後1分鐘我已經睇實時間,

我知既..我係冇乜時間觀念:P

但係...!!!!!!!

到最後10秒我諗住個e班會做結尾==

 

 

點知條契弟仲諗住講多個新既topic..

真係俾佢激死==

之後喊左

"Oh! Time's running out! Let's discuss this tomorrow!"

點知"discuss"突然發唔到音...唉

失敗!

寫一科已經咁多...

聽日再講^_^

無聊一提: 係咪鐘意"o靚模,漫畫,動畫,成日留係屋企"既就係"宅男"先?






訪客留言 (返回 anthony1132 的日誌)


Priyanka 於 2011-06-15 08:54 PM 發表:
cm:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]