嘩嘩....我返黎啦==
話說我琴日考英文oral bor~
分別有presentation & group discussion既..
不過我唔知自已有幾多分bor...
因為未派卷
話說我地有6分鐘準備,,
大約得返1分鐘既時間我見到個計時既冇啦啦停左,,
唔好理佢..爭取時間!!
跟著考完果邊後,,
佢好奇怪點解個鐘仲唔叫,,,
一睇就發現舊電甩左出黎,,,
之後話俾返2分鐘我地..
我覺得自已好衰tim....(雖然我不嬲都係...)
去到presentation果陣我竟然唔記得講自已既point==
掛住eye contact 唔記得望自已張紙-_-
好彩都仲捱到1:35左右.
之後到下一個講..
我見都未見過佢==
不過一聽就知係e班既"高分低能"
全部字深到我都唔知佢up乜==
如果我呢D係拾生形,
佢就係背書形囉!
啊!!有一個我聽得明!!
唔知咩"茄re茄res take"
冇記錯係"人物"啊可..??
之後到discussion啦喎==
我見冇人想開始講,
所以我就做左開頭果個..
一路講講講講講,,
講到最後1分鐘我已經睇實時間,
我知既..我係冇乜時間觀念:P
但但但但但但但係...!!!!!!!
到最後10秒我諗住個e班會做結尾==
點知條契弟仲諗住講多個新既topic..
真係俾佢激死==
之後喊左
"Oh! Time's running out! Let's discuss this tomorrow!"
點知"discuss"突然發唔到音...唉
失敗!
寫一科已經咁多...
聽日再講^_^
無聊一提: 係咪鐘意"o靚模,漫畫,動畫,成日留係屋企"既就係"宅男"先?
|