| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2012 年 6 月 14 日 星期四  |
| 2012-06-14 |
分類: 未分類 |
WOW, N耐冇打啦
考試唔溫書,打天才波係我既習慣
冇計,我根本就係天才
唉,我第一次考試出貓囉sosad
英文writing寫信唔識分同串sincrely & faithfully
我到而家都唔識串-,-
考physic先正,
改卷果個應該會被我激死
今日8:20先起身,
仆街唔記得改左返8:45 tim
急急腳入禮堂
細關sir串嘴-,-
"再遲1個鐘先返啊?"
無視佢,拿拿聲作文
我諗大約遲左15分鐘啦
得返一個鐘作
先攻命題作文:)
"記憶中的__"同"金錢不是萬能"
2選1
好吧,"記憶中的母校"
wow,篇文吹到,借景抒情very good
得返15分鐘
轉目標,
因為呢篇可以開始結尾了
實用文?
5分鐘搞掂,
完埋命題仲有5分鐘剩
唉,如果我冇遲到,
我應該唔會作得咁快
一直會hea...
自己知自己事,
好唔鐘意呢種習慣
唔到最後一刻都留力
我改改改
好似踢波咁,輸緊2球
一直hea....
hea到80分鐘先反攻
有春用?
有春用
話時話歐國杯開左波
我睇好荷蘭...!!!小組出局
|
|