咩叫青春??
青春就係你癲過,瘋過,笑過,哭過,
然後你成長了懂事了
這叫青春
琴日輸左果一球
學界就係咁多
前後踢左4場
附上精華片段(感激leon哥拍片)
第1場小組賽:http://www.youtube.com/watch?v=GLQhq5S80vU
第2場小組賽:http://www.youtube.com/watch?v=TsXRDeA29sY
16強:http://www.youtube.com/watch?v=LmQlPK-JJzs
8強:http://www.youtube.com/watch?v=-9Q3a5HBwy4
不過輸就係輸
但係好唔甘心
覺得自已可以做得再多d
我愛商中足球隊
我覺得我愛得比每一個人都多
我由得4個人既足球隊
到依家今日終於組到有實力既11個人
練波出席都起碼超過9成
自問比賽去到盡
係抽籤抽都算得靚既情況之下輸左
完場果陣我真係癲左
睇波睇左4年,踢波踢左4年,點會唔知鬧球證係錯?
如果唔係癲左我又點會去鬧-_-
最後當然食左張黃牌
kai hin講野果陣真係喊左出黎
我唔覺得我地會止步於此
算啦...算啦...
有d情感上既野唔能夠用言語去講
或用文字去表達
輸左波大家都唔開心
我只係想搵人傾下姐
好兄弟唔係相互幫助咩?
點解連講都唔俾我講下
-------------------------------------------------------------------------------
無聊一提 : 比我揀,
我寧願被人大炒輸4粒都好過輸1球
|