我係處女座的網誌
我係最接近神的星座

我係呢個blog開心也好唔開心也好都會講

我係為左自己唔好唔記得我既大事小事所以寫blog

我係呢到啊!

其實我一直都等緊你黎睇
anthony1132
暱稱: LannaYin/兔仔
性別: 男
國家: 香港
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
2017-09-08
2015-07-15
2015-02-28
2015-01-02
2014-11-12
文章分類
全部 (39)
訪客留言
不願面對 (seven head)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Facebook
Twitter
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 69
今日人氣: 0
累積人氣: 3187
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2013 年 4 月 21 日  星期日   晴天


2013-04-21 分類: 未分類

 咩叫青春??

青春就係你癲過,瘋過,笑過,哭過,

然後你成長了懂事了

這叫青春

琴日輸左果一球

學界就係咁多

前後踢左4場

附上精華片段(感激leon哥拍片)

第1場小組賽:http://www.youtube.com/watch?v=GLQhq5S80vU

第2場小組賽:http://www.youtube.com/watch?v=TsXRDeA29sY

16強:http://www.youtube.com/watch?v=LmQlPK-JJzs

8強:http://www.youtube.com/watch?v=-9Q3a5HBwy4

不過輸就係輸

但係好唔甘心

覺得自已可以做得再多d

我愛商中足球隊

我覺得我愛得比每一個人都多

我由得4個人既足球隊

到依家今日終於組到有實力既11個人

練波出席都起碼超過9成

自問比賽去到盡

係抽籤抽都算得靚既情況之下輸左

完場果陣我真係癲左

睇波睇左4年,踢波踢左4年,點會唔知鬧球證係錯?

如果唔係癲左我又點會去鬧-_-

最後當然食左張黃牌

kai hin講野果陣真係喊左出黎

我唔覺得我地會止步於此

算啦...算啦...

有d情感上既野唔能夠用言語去講

或用文字去表達

輸左波大家都唔開心

我只係想搵人傾下姐

好兄弟唔係相互幫助咩?

點解連講都唔俾我講下

-------------------------------------------------------------------------------

無聊一提 : 比我揀,

我寧願被人大炒輸4粒都好過輸1球






訪客留言 (返回 anthony1132 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]