話說最近呢,就睇左兩本書
係小說黎既
睇到喊出黎,
因為真係好傷心
一本叫《再見,不死的青春》
另一本叫《誰的青春散了場》
兩本都係同一位作家寫既
因為係網上小說所以google係會搵到既
有性趣,
興趣就去睇下啦
(呢個爛gag玩左好多次-_-)
其實呢排都冇乜特別好笑野發生
所以呢篇blog可能唔好笑
不過之所以上黎打blog
其實一黎係因為食飽飯冇屎屙
二黎係夜媽媽未想訓住
所以先上黎打既
話說最近見社工就傾左個好深既問題
而且仲好長遠既(暫時)
就係...
到底我畢左業之後對商中有咩回憶
我唔需要做到名流千古
更加唔想臭名遠揚,遺臭萬年
但係最起碼都要有得同其他人吹下自己中學既威水史
由中一到依家(中四)
講真冇乜特別野發生
可能係班足贏左
可能係足球隊入到8強
可能係每日考完試去打波,睇戲,唱k,唔溫書
可能係日日都遲到
可能係日日9秒9西鐵站衝返學校
可能係大搖大擺拎住麥芝蛋+即磨咖啡入課室
講起呢個其實幾好笑
話說果日我就遲到喎
遲到就梗係hea多陣先返去啦
第2,3堂maths
買左個早餐第2堂一半左右返到去
坐返自己個位
我個位係商中風水最好既位
最右邊既牆後面
首先梗係拎杯咖啡出黎搞兩搞
我附近既人已經聞到
然後落奶
再搞兩搞
前面同左面既人都聞到了
再落糖再搞兩搞
然後吹一吹(因為熱)
飲一啖仔
成個班房都係咖啡味
問你死未
除左杯咖啡之外,
個麥芝蛋包真係幾好食
包->沙律醬+茄醬->蛋->芝士->包
你可能會問
下?個包冇肉架?
係呀,真係冇肉架
沙律醬+茄醬係成個包既精髓所在
無法以言語表達,自己去食下就知
所以話
講下講下我都唔知自己講左去邊
所以算啦打完啦
88lu~
---------------------------------------------------------------------------------------------
無聊一提:
我似唔似幫緊M記賣廣告-_-?
----------------------------------------------------------------------------------------------
無聊二提:
大埔降左班, lulu姐姐仲會唔會幫手打氣架?
|